Rosemary cake

To wszystko przez tę wiosnę, która nie może się zdecydować. Podobno na dobre rozgościła się we Włoszech, a u nas – jest, a jakoby jej nie było. Jedyne, co naprawdę wiosenne, to to męczące przesilenie. Ogólne lenistwo, brak energii do życia i wkurzenie na wszystko, co się rusza i co jest.

Nie miałam ostatnio pomysłów na nowe posty. Przeglądając inne strony, blogi, na nic nie miałam ochoty. Wydawało mi się, że wszystko już zostało ugotowane, upieczone, podane na 1000 różnych sposobów i sfotografowane na milion innych. Aż do wczoraj, kiedy znalazłam przepis na to ciasto. Po pierwsze – bo ciasto. Po drugie – bo uwielbiam rozmaryn. A po trzecie – bo byłam bardzo ciekawa, jak to połączenie może smakować. Teraz już wiem, że się myliłam – jest jeszcze lepsze, niż się spodziewałam. Jest mięciutkie i wilgotne, w sam raz słodkie, w sam raz kwaskowe, a przede wszystkim cudownie rozmarynowe! I teraz słońce jakby jaśniej świeci… Pozdrawiam Was serdecznie :)

Przepis na to ciasto, w nowym wydaniu, znajdziecie na moim aktualnym blogu Chili & Tonka, zapraszam!

Przepis od Liz Moore z Belle Isle Cookery School

23 thoughts on “Rosemary cake

  1. Jak się mylić w kuchni, to tylko w ten sposób i robić rzeczy lepsze, niż się spodziewamy :-) Jak zwykle – niezwykle apetycznie. Pozdrawiam :-)

  2. To chyba znak, że muszę użyć swojego rozmarynu który zaczęłam hodować od niedawna :-) do czegoś innego niż kurczak, kaczka czy też ryba :-) Wygląda pysznie i przypomina mi moje ulubione ciasto cytrynowe i piaskowe :-)

    • Poproszę o tajemnicę uprawy rozmarynu w domu. Moje wielokrotne próby dają zawsze ten sam efekt, mam dużo suszonego rozmarynu.

      • Ja nie pomogę – kupiłam nasiona rozmarynu, ale okazało się, że można go zrywać dopiero za dwa lata, więc na razie leżą i czekają na zasianie. Wolę kupić świeży pęczek a nadmiar zamrozić w całości :)

Don't be shy, leave a comment :)

