Nominacja Versatile Blogger Award

Przyszła nagle jak grom z jasnego nieba. Na zewnątrz od kilkunastu minut zbierało się na burzę. Na ziemię, jak żaby, padały grube krople deszczu. Na fejsbuku napisałam „weno, wróć!”. W głowie miałam zupełną pustkę, zero pomysłów na kolejne wpisy, pytałam sama siebie, po co właściwie mi ten blog.  Aż tu nagle widzę, patrzę, czytam i nie dowierzam:

„Twój blog został nominowany przeze mnie za fajną treść, zdjęcia i inspiracje :)”

Droga Ago z bloga PrettyBaked – dziękuję bardzo za Twoją nominację 🙂 Jest mi niezmiernie miło, że Ty, że w ogóle Ktoś czyta moje wypociny, ogląda obrazki i jeszcze troszkę mu się to nawet podoba 😉 Przyjemnie jest kogoś inspirować i tworzyć coś „fajnego”. Potem jeszcze własny rodzony Brat powiedział, że uśmiał się czytając mój wpis o wizycie w rodzinnych stronach. To może jednak warto kontynuować to pisanie? Tylko chwileczkę, z czego on się właściwie śmiał? Koniecznie muszę dopytać.

Powiem Wam w sekrecie, że nie cierpię tych internetowych łańcuszków. Z drugiej strony jednak boję się przerwać, aby przypadkiem nie spotkało mnie jakieś nieszczęście – zbicie lustra, wysypana sól, 7 przeklętych lat lub inna klęska urodzaju. Więc nie zrywam. Z trzeciej strony – co Nam, biednym blogerom / blogerkom kulinarnym pozostaje? Nikt nie przypnie żadnego medalu do naszego kuchennego fartuszka. Jedynie może bezwstydnie skopiować nasze przepisy, lub podszyć się pod parę udanych zdjęć. W związku z tym sami, nawzajem, wespół w zespół możemy przydzielić sobie te sympatyczne wyróżnienia.

Najpierw jednak zasady Versatile Blogger Award. Oto, co należy:

✔ nominować 15 blogów do wyróżnienia ( 15?! )
✔ poinformować wybranych przez siebie Blogerów o wyróżnieniu
✔ wyłonić o sobie 7 faktów ( ehh )
✔ podziękować Blogerowi, który Cię nominował u Niego na blogu
✔ zawiesić nagrodę na swoim blogu.

Przy wyborze ulubionych blogów kierowałam się ciekawą treścią, pięknymi fotografiami, interesującymi przepisami, jednak przede wszystkim miłą i przyciągającą atmosferą oraz sympatią do Autora/ rki. Oto moje nominacje w porządku zupełnie przypadkowym:

  1. Cooking & Eating
  2. Bayaderka
  3. White Plate
  4. PrettyBaked
  5. Onionchoco
  6. Myszki in cucina
  7. Kucharnia
  8. Kuchnia pełna smaków
  9. Nasze życie od kuchni
  10. Every Cake You Bake
  11. Moje wypieki
  12. Blog Pauli
  13. Everyday cooking
  14. Gzik i pyry
  15. Sto kolorów kuchni

A oto 7 tajemniczych faktów o mnie:

  1. Jestem spod znaku skorpiona.
  2. Moim ulubionym miesiącem jest wrzesień.
  3. Uwielbiam litchi.
  4. Interesuję się, ogólnie rzecz ujmując, neurobiologią.
  5. Uczę się francuskiego.
  6. Nie cierpię cyrku i tych wszystkich magików.
  7. Kocham czekoladę.

Ufff. I to by było na tyle. Wszystkich nominowanych uprzejmie przepraszam 😉

Ps. Dziękuję również Kasi za nominację 🙂

16 thoughts on “Nominacja Versatile Blogger Award

  1. Pewnie, że w ogóle ktoś czyta… A co Pani sobie myśli…? Czyta i ogląda i komentuje… Bo się należy. I zostawia emocje, bo tez się należy:)
    I jeszcze nagle okazuje się, że znajduje swój blog w tym Poczytnym Gronie… A to Ci dopiero… To ktoś mnie czyta…???

  2. Crummble, dziekuje:) ! A i to mila niespodzianka.
    p.s. Moim ulubionym miesiacem tez jest wrzesien. Lubie go tak bardzo ze czuje sie kazdego roku jak zakochana 😛

    Milego dnia!

  3. dziękuję akademii, rodzicom, przyjaciołom, którzy mnie zawsze wspierali, dziękuję reżyserowi, scenarzyście, oświetleniowcowi, niezmiernie wdzięczna jestem charakteryzatorom i garderobianym
    [długi szloch]
    [zejście ze sceny]

    Dzięki Kochana! Nie spodziewałam się 🙂

  4. Przepraszam, ze dopiero dziś dziękuję i umieszczam wyróżnienie na blogu …ale miałąm przerwę w blogowaniu. Dziękuję szczerze i bardzo mocno …bo to niezwykłe zostać wyróżnioną przez Kogoś, kto prowadzi tak pięknego bloga:) pozdrawiam ciepło

Don't be shy, leave a comment :)